Μια μέρα στην Αρχαία Ελλάδα

Η εκπαιδευτική μας επίσκεψη στην Αθήνα στις 17-2-2016
Μια ημέρα στην Αρχαία Ελλάδα
ΚΛΙΚ στην εικόνα για να γνωρίσετε τα προγράμματα

δρω

Τα παιδιά εντάσσονται στο “Δήμο” ως πολίτες της Αθήνας του 5ου π. Χ. Αιώνα.
Χώροι κατάλληλα διαμορφωμένοι που αναπαριστούν το λαϊκό δικαστήριο, την Αγορά, την Πνύκα, την Ακρόπολη, τον Κεραμεικό, γίνονται πεδία ενεργού δράσης και μάθησης.
Τα παιδιά κατανεμημένα σε ομάδες βιώνουν τη χρυσή εκείνη εποχή.
Παίζουν και μαθαίνουν:
Πώς ήταν η ζωή των ανθρώπων στην Αρχαία Ελλάδα, τα μικροεπαγγέλματα, τα μεγάλα έργα, το ρόλο του Πολίτη, πώς γυμνάζονταν οι νεαροί Αθηναίοι, αγοράζουν και πουλούν με μέτρα και σταθμά, φιλοσοφούν, συνάζονται στη συνέλευση της εκκλησίας και ψηφίζουν, αποφασίζουν, δικάζουν, δημιουργούν σαν εξαίρετοι καλλιτέχνες της εποχής εκείνης.

Δείτε  εικόνες και το κολάζ εικόνων από τις δράσεις μας στο πρόγραμμα

WP_20160217_003

Μια συναρπαστική εκδρομή
Η εκπαιδευτική μας εκδρομή έγινε στην Αθήνα την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016.
Ήταν πολύ ωραία μέρα και ξεκινήσαμε περίπου στις 8.30.
Όταν  φτάσαμε στον χώρο εντυπωσιάστηκα! Έμοιαζε  σαν  ναός  στην αρχαία  Αθήνα.
Εκεί συναντήσαμε εκπαιδευτικούς και συζητήσαμε μαζί τους .Με τη βοήθεια τους ταξιδέψαμε στην αρχαία αγορά, που εκεί μάθαμε πως ψώνιζαν οι Αθηναίοι.
Το καλύτερο ήταν πως ψηφίσαμε στην Εκκλησία του Δήμου για το υλικό με το οποίο θα κατασκευαζόταν το νέο τείχος. Εγώ ψήφισα να μην γίνει ξύλινο και να μην κοπούν τα δέντρα γιατί εκτός από ομορφιά προσφέρουν το απαραίτητο οξυγόνο. Πρότεινα να γίνει πέτρινο.
Τέλος μπήκαμε  σε ένα δωμάτιο που εκεί υπήρχαν εργαλεία και φτιάξαμε αγγεία. Με αυτή τη δραστηριότητα η εκδρομή μας έλαβε τέλος.
Θα μου μείνει πραγματικά αξέχαστη!!!
Έγραψε ο μαθητής : Γιώργος Δημόπουλος

WP_20160217_012

Την Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου πήγαμε μια εκδρομή στην Αθήνα.
Ξεκινήσαμε χαλαρά τον δρόμο μας για τηνΑθήνα .Όταν φτάσαμε στο χώρο που θα κάναμε τις δράσεις μας, είδαμε  μια αίθουσα με τους τοίχους βαμμένους, με τον Παρθενώνα και με άλλα αρχαία κτίρια.
Η   ξεναγός μας έδειξε τα ρούχα που φορούσαν οι γυναίκες, οι άνδρες και τα ρούχα των πολεμιστών της Αρχαίας Αθήνας.Μας έδειξαν τα σύμβολα της θεάς Αθηνάς, πώς έπαιζαν στο θέατρο οι άνδρες με τις μάσκες και πώς οι Αθηναίοι πολίτες αγόραζαν τα προιόντα που ήθελαν και πώς τα έλεγχαν   και ποιοι.
Ύστερα μας πήγαν σε μία αίθουσα που εκεί ήταν ζωγραφισμένη η εκκλησία του Δήμου. Κάναμε ψηφοφορία και με τα επιχειρήματά μας αποφασίσαμε το πρόβλημα αν θα ήταν καλύτερο να χτίσουμε ξύλινα τείχη για να προστατευθεί η Αθήνα από τους Πέρσες.
Μετά ζωγραφίσαμε, δημιουργήσαμε  τα δικά μας αγγεία, με ένα χρυσαφένιο χαρτόνι ξεπατικώσαμε μία, μία ομάδα το σχέδιο που είχαμε μπροστά μας. Κατόπιν  προχωρήσαμε στην επόμενη αίθουσα όπου εκεί απαντήσαμε σε μία ερώτηση που μας έκανε ο ξεναγός. Τέλος γράψαμε δύο αρχαία γράμματα σε μία πλάκα.
Ολοκληρώνοντας τις δραστηριότητές μας , αφήσαμε τις καρτέλες που είχαμε με το όνομα της ομάδας κάθε παιδιού.Πήραμε τα βραβεία μας και ξεκινήσαμε για τη βόλτα μας στην πόλη της Αθήνας και συγκεκριμένα στην Πλάκα.
Εκεί στα  μαγαζάκια που υπήρχαν, αγοράσαμε κάτι που θα μας θύμιζε αυτή την τόσο υπέροχη και αξέχαστη εκδρομή!!!!!!
Έγραψε η μαθήτρια : Αναστασία Γιαμπουράνη

WP_20160217_015

WP_20160217_031

WP_20160217_019

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.