Εμείς οι Ρεπόρτερς…

WP_20160307_002Το επάγγελμα του ρεπόρτερ πάντα με ενθουσίαζε.Είναι συναρπαστικό να γυρίζεις σε διάφορα μέρη και να μαζεύεις πληροφορίες για γεγονότα που ενδιαφέρουν τον κόσμο και να τα παρουσιάζει στις εφημερίδες,στα περιοδικά,στα δελτία ειδήσεων ή στο ραδιόφωνο.
Στο σχολείο ο δάσκαλός μου,μας έδωσε τη δυνατότητα να γίνουμε κι εμείς μικροί ρεπόρτερ.
Μαζί με την ομάδα μου τον Γιώργο Δημόπουλο.και τον Γιώργο Βλάχο. θα προσπαθήσουμε να γίνουμε καλοί και άξιοι ρεπόρτερ.Θα αγωνιστούμε μέσα από τις έρευνές μας, να αναδείξουμε τα προβλήματα του σχολείου μας,των συμμαθητών μας,να βρίσκουμε λύσεις και να ενημερώνουμε τον κόσμο για τις εκδηλώσεις και τις δραστηριότητες που κάνουμε.
Επίσης ο κύριός μας,μας έφτιαξε δημοσιογραφικές ταυτότητες για να μπορεί ο καθένας να μας αναγνωρίζει και να μας εμπιστεύεται.
Κατά την άποψή μου, η δουλειά που έχουμε αναλάβει εγώ και η ομάδα μου είναι πολύ σημαντική και ελπίζω να βγάλουμε ασπροπρόσωπο τον δάσκαλό μας!!!
Έγραψε ο μαθητής : Αποστόλης Ανδρέου

Αγαπημένοι μου αναγνώστες ,
Σήμερα η ημέρα ήταν πολύ καταπληκτική !
Τελειώνοντας την Γλώσσα, πριν μπούμε στα Μαθηματικά ,ο κ. Νίκος μας ετοίμαζε μια έκπληξη !
Μας είχε ετοιμάσει τις δημοσιογραφικές μας ταυτότητες.
Είναι η πρώτη μου ταυτότητα, νιώθω περήφανη και πολύ χαρούμενη που την απόκτησα.
Τη δημοσιογραφική ταυτότητα την απέκτησα εγώ και οι συμμαθητές μου επειδή σας περιγράφουμε τις ωραίες και διασκεδαστικές μας  εμπειρίες που ζούμε αυτή τη χρονιά.
Εμείς οι Ρεπόρτερς , ευχόμαστε να διαβάζετε αυτά που σας γράφουμε, γιατί τώρα πια έχουμε και ταυτότητες. 💻👧👨
Έγραψε η μαθήτρια : Αναστασία Γιαμπουράνη

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

