«Κάν’ το να ακουστεί»

kanto_na_akousteiΓεια σας αγαπημένοι μας αναγνώστες,
Το Σχολείο μας, με εκπρόσωπό του την τάξη μας , το Δ1, συμμετέχει στο 3ο  Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου και στον διαγωνισμό «Καν’ το να ακουστεί» με ένα μήνυμα για τον εθελοντισμό και ένα τραγούδι το «Προσυγάκι»
Τον διαγωνισμό και το Φεστιβάλ συνδιοργανώνουν η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η Επιστημονική Εταιρία “European School Radio – το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο”, o Οργανισμός Πολιτισμού Αθλητισμού & Νεολαίας Δήμου Αθηναίων και η  Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων.
Λοιπόν,την  Πέμπτη 17 Μαρτίου, αφού κάναμε την τελευταία μας πρόβα με την κ. της Μουσικής στο τραγούδι που  είναι αφιερωμένο στους πρόσφυγες, ξεκινήσαμε για το στούντιο. Αυτό το ωραίο  τραγούδι που τραγουδήσαμε το έγραψαν   οι συμμαθήτριές μου, η Δήμητρα και η Νεφέλη και τη μουσική έγραψε ο Δάσκαλος της Πληροφορικής, ο κύριος Φραγκάκης. Η Δασκάλα της Μουσικής , η κυρία  Εύα Μπαρλιά μας έμαθε να το τραγουδάμε χορωδιακά.
DSC_0864_2Κάναμε την ηχογράφηση και τραγουδήσαμε το τραγούδι «Προσφυγάκι».
Πιστεύω ότι θα μεταφέρουμε ένα πολύ σημαντικό μήνυμα για τους πρόσφυγες στους ανθρώπους όλης της Ευρώπης!!!!!!!!!!
Εγώ νιώθω πολύ χαρούμενη και τυχερή που μπήκα μέσα στο στούντιο και είπα κάποια μηνύματα και ένα ποίημα που έγραψα για τον  ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ!!!
DSC_0906Φόρεσα τα ακουστικά και άκουγα τη  φωνή μου μέσα από αυτά.
Μίλησα στο μικρόφωνο και η καρδία μου χτύπαγε δυνατά.
Δεν θα ξεχάσω αυτή την εμπειρία ποτέ, διότι ένιωσα σαν μια μικρή παρουσιάστρια!!!!
Ευχαριστώ πολύ κ. Νίκο για την ευκαιρία που μου έδωσες!!!!🎙🎧🎵
Έγραψε η μαθήτρια : Αναστασία Γιαμπουράνη

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

1 Responses to «Κάν’ το να ακουστεί»

  1. Ο/Η Νίκος Διαμαντόπουλος λέει:

    Μπραβο, Αναστασια.
    Θα το ανεβασετε και στο you tube;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε