Η εκπαιδευτική μας επίσκεψη στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

WP_20160519_11_10_11_Pro

Η αναμνηστική μας φωτογραφία στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Αγαπημένοι μου αναγνώστες,
Την Πέμπτη 19 Μαΐου 2016 επισκεφτήκαμε το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Η εκδρομή μας άρχιζε κάπως έτσι…
Λοιπόν πήγαμε στην αίθουσα παρουσίασης όπου ο Επίκουρος Καθηγητής Δρ. κ. Σπύρος Φουντάς μάς έδειξε τα ρομποτάκια που δημιούργησαν για να βοηθούν τους αγρότες στην καλύτερη καλλιέργεια των φυτών τους.
Ο κ. Φουντάς μας έδωσε να καταλάβουμε τους αγρότες του μέλλοντος.
Μας κέρασαν χυμό και σοκολάτα. ΧΧΧΜΜΜΜ!!!
Ύστερα πήγαμε σ’ ένα πολύ εντυπωσιακό Μουσείο  το οποίο είχε θέμα τις μέλισσες, τις σφήκες και τους μεταξοσκώληκες. Μάθαμε πολλά γι’ αυτά τα ζουζουνάκια , όπως από τι φτιάχνονται οι φωλιές τους , τι τρώνε οι μεταξοσκώληκες και πως είναι τα αυγά και τα κουκούλια τους .
Μετά από λίγο προχωρήσαμε προς το θερμοκήπιο. Εκεί μας είπαν πως επιβιώνουν τα φυτά.
Αργότερα πήγαμε στα μεγάλα ενυδρεία που είχαν ψάρια του γλυκού νερού. Δεν θυμάμαι όλα τα είδη άλλα υπήρχαν πολλά μεγάλα ψάρια  όπως οι οξύρυγχοι και οι κυπρίνοι.
Να σας πω το καλύτερο ! Συναντήσαμε το βουστάσιο και το ποιμνιοστάσιο όπου είχαν αγελάδες ,προβατάκια, κατσικάκια και μοσχαράκια.
Η κ. Βάσω Θάνου  «φοιτήτρια πτυχιακή», η ξεναγός μας, μάς έλυσε τις απορίες και μας έδειξε τα καταπληκτικά πράγματα αυτού του Πανεπιστημίου.
Ελπίζω να επισκεφτείτε κι εσείς  το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών!
Έγραψε η μαθήτρια : Αναστασία Γιαμπουράνη.

WP_20160519_005

Ο επίκουρος καθηγητής  Δρ. κ.Φουντάς, μάς μιλά για το Γεωπονικού Πανεπιστήμιο Αθηνών

Την Πέμπτη 19 Μαΐου 2016 οι Δ’ τάξεις του 10ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου επισκέφτηκαν  το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Το Πανεπιστήμιο ήταν τεράστιο και είδαμε πολλούς φοιτητές.
Μετά μπήκαμε σε μια αίθουσα όπου μας περίμενε  ο Επίκουρος καθηγητής κ.Σπύρος Φουντάς  όπου μας έδειξε κάποια πρότζεκτ για το τι θα βλέπαμε στο Πανεπιστήμιο και για την δουλειά του.
Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε ένα χώρο όπου μάθαμε περισσότερα πράγματα για τις μέλισσες  και τους μεταξοσκώληκες.
Επίσης  επισκεφτήκαμε τα θερμοκήπια  όπου είδαμε πολλά φυτά που δεν γνωρίζαμε  και ρωτήσαμε τις απορίες μας στην  ξεναγό μας κυρία Βάσω Θάνου.
Κατευθυνθήκαμε  προς ένα κτήριο όπου στεγάζονταν ενυδρεία με πολλά ψάρια  όπως οι οξύρυγχοι που είναι ψάρια που μας δίνουν το πανάκριβο χαβιάρι.
Τέλος  πήγαμε  σε έναν χώρο λες και βρισκόμασταν  στην εξοχή, που λεγόταν βουστάσιο και είδαμε αγελάδες και βόδια, καθώς και στο ποιμνιοστάσιο. Είχε πολλά πρόβατα και μάθαμε πολλά πράγματα για αυτά τα ζωάκια!
Ευχαριστούμε τον κύριο Νίκο για την τέλεια εκδρομή!!!
Έγραψε ο μαθητής : Δημόπουλος Γιώργος

WP_20160519_004

Παρακολουθώντας την παρουσίαση του κ. Φουντά

Την Πέμπτη 19 Μαΐου ,με την τάξη μου, πήγαμε μια περιπετειώδη εκδρομή στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, για να μάθουμε μερικές πληροφορίες για τα φυτά και τα ζώα.Η πρώτη αίθουσα που επισκεφτήκαμε ήταν για να μάθουμε γενικά για το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο. Εκεί ο επίκουρος καθηγητής κύριος Σπύρος  Φουντάς μάς έδειξε μια πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίαση για την ανάπτυξη των φυτών και την εξέλιξη της τεχνολογίας στη γεωργία.Στο τέλος κάθε παιδί μπορούσε να κάνει την ερώτησή του.Έπειτα επισκεφτήκαμε ένα  μουσείο που η κυρία Βάσω Θάνου μας ξενάγησε στο χώρο και μας έδειξε πώς φτιάχνουν οι σφίγγες και οι μέλισσες την κυψέλη τους.Αμέσως μετά πήγαμε στο θερμοκήπιο όπου είδαμε διάφορα ξεχωριστά φυτά. Λίγο πιο πέρα μας δόθηκε η ευκαιρία να αγοράσουμε αν θέλαμε ένα φυτό.Ο επόμενος προορισμός μας ήταν σε ένα ενυδρείο όπου παρακολουθήσαμε διαφόρων ειδών ψάρια.Έτσι μάθαμε πολλά καινούρια πράγματα για τα ψάρια.Μετά πήγαμε στο βουστάσιο όπου είδαμε αγελάδες και στο ποιμνιοστάσιο όπου είδαμε κατσίκες και πρόβατα. Κι εκεί ήταν τέλεια!
Αυτή ήταν μια από τις διασκεδαστικές εκδρομές που έχουμε πάει, γιατί εκτός από τη γνώση και τη μάθηση ,αυτή η εκδρομή μας πρόσφερε και αγάπη για τα ζώα και τα φυτά.
Έγραψε η μαθήτρια : Νεφέλη Γάτση

WP_20160519_011

Στην αίθουσα με τις μέλισσες και τους μεταξοσκώληκες

Προχθές στις 19 Μαΐου πήγαμε εκδρομή στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο στην Αθήνα.
Όταν φθάσαμε ο κ. Σπύρος Φουντάς, μάς έδειξε μερικά βίντεο με ρομποτικά τρακτέρ(τα τρακτέρ του μέλλοντος).
Ύστερα μας κέρασαν από ένα χυμό και 2 σοκολάτες. Αφού φάγαμε το γλυκάκι μας συναντήσαμε την κ. Βάσω  Θάνου που μας πήγε στην αίθουσα των ενυδρείων και εκεί είδαμε πολλά είδη ψαριών, χέλια, οξύρυγχους κ.ά πολλά.
Μετά πήγαμε στο θερμοκήπιο με τα καλλωπιστικά φυτά εσωτερικού και εξωτερικού χώρου, τα οποία όποιος θέλει να αγοράσει για το σπίτι του.
Λίγο πιο κει ήταν ο χώρος για της μέλισσες, που έχουν μόνο μια βασίλισσα που γεννά 150 αυγά την ημέρα, του κηφήνες που ζουν μόνο για 45 ημέρες και της εργάτριες που κάνουν όλη την δουλειά, δηλαδή φτιάχνουν το μέλι. Επίσης μάθαμε και για τους μεταξοσκώληκες.
Τελευταία αφήσαμε το βουστάσιο και το ποιμνιοστάσιο.Στο βουστάσιο υπάρχουν 2 φυλές αγελάδων.Η μία ήταν ασπρόμαυρη και η άλλη καφέ-άσπρο. Οι αγελάδες γεννούν μια φορά το χρόνο, ένα μοσχαράκι που ζυγίζει 30 έως 50 κιλά και στην εγκυμοσύνη τους μπορεί να δώσουν την ημέρα 30 έως 40 κιλά γάλα.
Στο ποιμνιοστάσιο υπήρχαν μας είπαν 4 φυλές προβάτων,3 ελληνικές και 1 γερμανική.
Τα πρόβατα γεννούν μια φορά τον χρόνο τέλος φθινοπώρου. Η εγκυμοσύνη τους κρατά 5 μήνες και γεννούν 1 έως 3 αρνάκια. Το γάλα που μπορεί να δώσει ένα πρόβατο την ημέρα είναι 1 έως 2 κιλά.
Αυτή η εκδρομή ήταν φανταστική!Ευχαριστούμε πολύ κύριε Νίκο!
Έγραψε ο μαθητής : Δημήτρης Βλάχος

WP_20160519_014

Στο θερμοκήπιο με τα καλλωπιστικά φυτά

Την Πέμπτη 19 Μαϊου 2016 πήγαμε εκδρομή στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Στην αρχή μάς κάνανε μία παρουσίαση με θέμα τα φυτά και τους σύγχρονους γεωργούς.
Μας δείξανε τα drones(μηχανικά ελικοπτεράκια)που έχουν πάνω μία ηλεκτρονική κάμερα, η οποία δίνει πληροφορίες για την καλύτερη απόδοση των χωραφιών.
Επίσης δύο νέες μεθόδους την αεροπονία και την Υδροπονία(με αέρα και νερό).Στη σχολή κατασκευάζουν μηχανικά μικρά τρακτέρ που κόβουν ζιζάνια.
Στη συνέχεια πήγαμε σ’ έναν μουσειακό χώρο, στον οποίο μας ξενάγησε η φοιτήτρια κ. Βάσω Θάνου.
Εκεί είδαμε μέλισσες και σφήκες με τις φωλιές τους, καθώς και μεταξοσκώληκες με τα κουκούλια τους. Μας εξήγησαν ότι από ένα κουκούλι μπορούμε να φτιάξουμε 1.500 μέτρα μετάξι.
Ύστερα είδαμε ένα πολύ όμορφο θερμοκήπιο, όπου μας εξήγησαν πως αναπτύσσονται τα φυτά και τι κλίμα χρειάζονται.
Ξεκουραστήκαμε λίγο και παρακολουθήσαμε το πρόγραμμα του Ενυδρείου, που μας έδειξαν τους οξύρυγχους και μας είπαν ότι για να γεννήσουν χρειάζονται 9-10 χρόνια. Μας έδειξαν κυπρίνους και ένα χέλι.
Στο τέλος του εκπαιδευτικού προγράμματος πήγαμε στο Βουστάσιο, όπου υπήρχαν αγελάδες και μοσχαράκια και μάθαμε πως οι αγελάδες έχουν τέσσερα στομάχια για να μπορούν να χωνέψουν το φαγητό τους.
Μετά πήγαμε στο Ποιμνιοστάσιο όπου είδαμε προβατάκια.
Τελικά ήταν μια πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα εκδρομή και ελπίζω να έχω την ευκαιρία να καταφέρω να την επαναλάβω για να μάθω περισσότερα πράγματα.
Έγραψε ο μαθητής : Αποστόλης Ανδρέου

WP_20160519_024

Στα ενυδρεία

WP_20160519_021

WP_20160519_023

Στις  19  Μαΐου  2016 πήγαμε εκδρομή στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Στην αρχή καθίσαμε στα παγκάκια για να φάμε.
Στη συνέχεια ο επίκουρος καθηγητής Δρ. κ. Σπύρος Φουντάς μας εξήγησε όλα τα πράγματα για την αγροτική ζωή.
Κατόπιν πήγαμε στο Μουσείο μελισσών και μεταξοσκωλήκων και η κ. Βάσω Θάνου (φοιτήτρια πτυχιακής) μας έδειξε: φωλιά μελισσών, σφηγκών και κουκούλι μεταξοσκώληκα.
Αμέσως μετά πήγαμε στο θερμοκήπιο της σχολής και είδαμε πολλά είδη φυτών με πολλά χρώματα.
Μετά πήγαμε και αγοράσαμε φυτά.
Μετά  πήγαμε στα ενυδρεία. Μέσα στα ενυδρεία είχε μικρά και μεγάλα ψάρια του γλυκού νερού.
Αργότερα πήγαμε στο Βουστάσιο ποιμνιοστάσιο, που εκεί είδαμε αγελάδες και πρόβατα.
Τέλος μπήκαμε στο λεωφορείο για να πάμε στην Κόρινθο.
Ήταν μια φανταστική εκδρομή!
Έγραψε ο μαθητής : Μάνος Αναστασόπουλος

WP_20160519_030

Στο βουστάσιο

WP_20160519_031

Στο ποιμνιοστάσιο

WP_20160519_027

Μέρα Πέμπτη τα τμήματα  της Τετάρτης τάξης Δημοτικού, πήγαμε στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Μόλις φτάσαμε , πήγαμε σε μια μεγάλη αίθουσα  όπου εκεί ο Επίκουρος Καθηγητής Δρ. κ. Σπύρος  Φούντας μάς  μίλησε για τους καινούργιους τρόπους καλλιέργειας και για τα μηχανήματα καλλιέργειας.
Αμέσως μετά η κ. Βάσω Θάνου  μας μίλησε  για τις μέλισσες και για τους  μεταξοσκώληκες  .
Η ίδια κυρία μας είπε πράγματα και  για τα φυτά του θερμοκηπίου.
Μετά από το θερμοκήπιο κάποια παιδιά αγόρασαν καλλωπιστικά φυτά για το σπίτι τους .
Πήγαμε σε έναν μεγάλο  χώρο στη συνέχεια όπου εκεί είχε ψάρια σε Ενυδρεία όπως Οξυρύγχους , κυπρίνους και ένα μικρό χέλι.
Στο τέλος είδαμε και ακούσαμε πράγματα  για τις αγελάδες  και για τα πρόβατα .
Μετά από εκεί γυρίσαμε στο σχολείο δυστυχώς…
Πάντως τα περάσαμε τέλεια σε αυτήν την εκδρομή!
Έγραψε ο μαθητής : Ιωάννης Γεώργας

WP_20160519_026

Στις 19του Μάη επισκεφτήκαμε το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Οι τάξεις Δ1 και Δ2 ήρθαμε για να παρακολουθήσουμε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα την γεωπονία.
Αρχικά ο επίκουρος καθηγητής Δρ. Σπύρος Φούντας μας μίλησε για το πανεπιστήμιο και ύστερα μας παρουσίασε κάποια βίντεο με κάποια ρομπότ που έχουν δημιουργηθεί εκεί. Η παρουσίαση ήταν πολύ ωραία.
Ύστερα την ξενάγηση την ανέλαβε η Κυρία Βάσω Θάνου φοιτήτρια πτυχιακής η οποία μας πήγε σε έναν μουσειακό χώρο. Εκεί γνωρίσαμε τους μεταξοσκώληκες και τις μέλισσες .
Μετά μας οδήγησε σε ένα θερμοκήπιο και μάθαμε για τα καλλωπιστικά φυτά τα οποία υπάρχουν για διακόσμηση επειδή δεν δίνουν καρπούς.
Πάντα στο τέλος θέταμε τα ερωτήματα μας!
Αγοράσαμε και κάποια φυτά και προχωρήσαμε.
Στην συνέχεια είδαμε κάποια ενυδρεία .Εκεί είδαμε κάποια ψάρια του γλυκού νερού , δηλαδή ποταμίων και λιμνών όπως κυπρίνοι και οξύρυγχοι. Είχαμε φτάσει στο τέλος του προγράμματος  και κάναμε μια στάση  στο βουστάσιο και στο ποιμνοστάσιο. Μετά βρήκαμε λίγο χρόνο να δούμε ελεύθερα τα ζώα .
Σιγά  σιγά χαιρετήσαμε και ευχαριστήσαμε την κα Βάσω και πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.
Αυτή η εκδρομή θα μου μείνει αξέχαστη!
Σίγουρα θα ήθελα να σπουδάσω εκεί!
Έγραψε ο μαθητής : Γιώργος Βλάχος.

WP_20160519_025

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.