«Στρογγυλό τραπέζι»

WP_20160609_10_09_14_ProΣτην αρχή της σχολικής χρονιάς, ο κύριος μας είπε να γράψουμε τους στόχους μας για την νέα χρονιά. Το κάθε παιδί λοιπόν έγραψε τους δικούς του στόχους, κλείσαμε τα χαρτιά σε φακέλους και τώρα που τελειώνει το σχολείο τους ανοίξαμε για να διαβάσουμε τους στόχους μας και να δούμε αν τους έχουμε πετύχει.
Οι δικοί μου στόχοι ήταν να γίνω καλύτερη μαθήτρια, να έχουμε μια τάξη όμορφη δηλαδή στολισμένη με κατασκευές και άλλες δημιουργίες μας και να τη διατηρούμε καθαρή.
Τους στόχους μου νομίζω ότι τους πέτυχα . Μου άρεσε που συνεργάστηκα πολλές φορές με τις συμμαθήτριές μου και έφτιαξα μαζί τους διάφορες εργασίες και κατασκευές. Δεν είμαι σίγουρη βέβαια αν έγινα καλύτερη μαθήτρια γιατί αυτό θα το κρίνει ο δάσκαλός μου, ξέρω όμως ότι έμαθα πολλά καινούρια πράγματα. Τα έμαθα και από το μάθημα που ήταν πολλές φορές διασκεδαστικό αλλά και από τις δραστηριότητες που κάναμε και μου άρεσαν όλες πάρα πολύ.
Αισθάνομαι ότι η φετινή χρονιά πέρασε όμορφα αλλά και πολύ γρήγορα. Λυπάμαι που τελειώνει γιατί στο σχολείο περνάω φανταστικά. Θα μου λείψουν ο δάσκαλός μου και οι φίλοι μου. Ξέρω όμως πως θα τους ξαναδώ σύντομα κι εύχομαι να έχω και του χρόνου τον ίδιο δάσκαλο γιατί νομίζω ότι είναι ο καλύτερος από όλους!!!
Να έχετε όλοι ένα όμορφο καλοκαίρι!!!
Έγραψε η μαθήτρια : Νεφέλη Γάτση

WP_20160609_10_10_44_Pro

 

This entry was posted in Χωρίς κατηγορία. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

